Ile tłuszczu na redukcji

0
64
Ile tłuszczu na redukcji

W czasach, których żyjemy, każdy z nas coraz częściej zaczyna zwracać uwagę na swój wygląd. W zimie często zapominamy o kilogramach, które wraz z przyjściem lata mogą być dla nas uciążliwe i wstydliwe podczas na przykład wakacji nad morzem czy oceanem za granicą. Redukcja jest to ciężki okres dla wielu ludzi. Większość ludzi zaczyna walkę z nadmiernymi kilogramami zazwyczaj od przejścia na dietę. Jest to bardzo ważne, ponieważ dieta, stanowi dla nas cenne źródło wartości odżywczych oraz pomaga nam utrzymać, nabrać lub stracić masę.

W tym przypadku chodzi o zrzucenie kilogramów, które zaczynają nam przeszkadzać lub są dla nas przeszkodą. Redukcja nie musi oznaczać głodówki oraz niejedzenia. Jedzenie dla człowieka jest bardzo ważne, dlatego bardzo źle jest ograniczać spożywanie posiłków do minimum. Zaczynając redukcję, najpierw należy przedstawić sobie cel, do którego chcemy dotrzeć za wszelką cenę. Tylko dzięki temu, że będziemy mieli przedstawiony przed sobą cel, zyskamy dużą motywację. W tym przypadku motywacja jest bardzo ważna, ponieważ sprawi, że za wszelką cenę będziemy chcieli osiągnąć sukces.

hamburger

Na początku stawiajmy sobie małe cele, ponieważ podczas ich osiągania będziemy widzieli efekty, oraz z każdym następnym osiągniętym celem, motywacja będzie lecieć w górę. Zanim zaczniemy redukcję ważne jest, aby ułożyć sobie dietę. W tym przypadku najczęściej ludzie zadają sobie różnego rodzaju pytania na przykład:

Ile kalorii na redukcji?

Co jeść podczas redukcji? Ile tłuszczu na redukcji? Wszystko zależy od naszego zapotrzebowania, aktywności fizycznej oraz wagi. Na to ile potrzebujemy danych wartości odżywczych, wpływa wiele czynników. Należy pamiętać, że tłuszcze oraz białka, które pochodzą z dobrych sprawdzonych źródeł to nierozłączne produkty podczas naszej redukcji. Tłuszcze, na przykład pochodzące od ryb, są zdrowe i jak najbardziej wskazane na redukcji. Należy pamiętać, żeby jeść zdrowe i świeże ryby. Przyjmuje się, że ryby dzikie posiadają w sobie najmniej metali ciężkich. Dlatego, jeżeli mamy możliwość, to warto po nie sięgać.

Pamiętajmy, że dieta powinna być urozmaicona, dlatego sięgajmy po różne źródła tłuszczy. Białko jest to niezastąpiony budulec naszej masy mięśniowej. Dobrymi źródłami białka są różnego rodzaju mięsa, ryby czy produkty mleczne. Stosowanie białka, jest bardzo ważne u osób, które ćwiczą na siłowni. Węglowodany na redukcji, także powinny występować. Bez nich ciężko by było mieć energię, na cokolwiek. Dzięki węglowodanom organizm ma energię do prawidłowego funkcjonowania. Należy pamiętać, aby wybierać dobre źródła węglowodanów, czyli na przykład ciemny makaron oraz ryż brązowy.

Mimo że zazwyczaj takie produkty źle nam się kojarzą, są one wówczas znacznie zdrowsze i bardziej wartościowe. Jeżeli chodzi o tłuszcz, to jest to zazwyczaj 1 lub 1.5 grama na kilogram. Należy jednak pamiętać, że wszystko uzależnione, jest od naszego organizmu. Na redukcji ważne jest, aby mieścić się w deficycie kalorycznym. Dlatego, jeżeli nie mamy pewności lub wiedzy na ten temat, dobrze, jest skorzystać z pomocy specjalisty.

ser

Sprawdzony dietetyk powie nam, ile należy spożywać przy naszej aktywności oraz masie tłuszczu na redukcji. Spożywanie białka, tłuszczu, oraz węglowodanów, jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Dobrze jest zainstalować sobie aplikacje, które pomogą nam w obliczeniu deficytu kalorycznego. W internecie jest bardzo dużo kalkulatorów, które są nam w stanie pomóc. Podsumowując, na to ile tłuszczy mamy spożywać na redukcji składa się wiele czynników. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi dla wszystkich, ile mamy czego spożywać.

Oczywiście możemy napotkać takie artykuły w internecie, ale zazwyczaj są one nieprawdą. Tłuszcze na redukcji są bardzo ważne. Możemy również zamienić olej, dobrą oliwą z oliwek. Zdecydowanie lepiej jest spożywać więcej białka niż węglowodanów. Węglowodany, które nie zostaną wykorzystane, prawdopodobnie rozłożą się w postaci tkanki tłuszczowej, dlatego spożywajmy posiłki przynajmniej dwie godziny przed snem. Ryby są źródłem dobrego rodzaju tłuszczy, a przede wszystkim znajduję się w nich omega-3. Dobrze jest unikać tłustych mięs, lepiej zastąpić tłuste mięso na przykład kurczakiem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here